bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Önskeinlägg: Min och Jimmys ''story'' +

Everything Permalink4
Fick redan för flera månader sen en förfrågan om jag kunde laga ett inlägg om hur jag och Jimmy träffades, blev tillsammans osv och nu ska jag ta mig i kragen och skriva det, så here we go;
 

Första gången vi träffades/såg varandra var när vi gick på sexan i lågstadiet och var på friidrottsdagen man var på varje år i lågis hehe. Samma kväll minns jag att han skickade till mig på msn men jag fattade typ inte vem det var (?!) så jag brydde inte mig så mycket mera i det.
 
 
Sen när vi började sjuan så tog det kanske 2månader innan jag fattade vem han var och fick alla bitar på plats och sådär, och vi pratade med varann på datorn ganska ofta och även i skolan någon gång och efter julen på sjuan hade vi ''på g'' som det så fint heter, men sen i maj ungefär så gjorde jag en sak som jag ångrar ännu i dag (som jag inte tänker skriva häär) och svek jimmy otroligt mycket och jag fattar inte ännu hur han förlät mig men det är jag sjukt glad för iallafall! Och efter det var han ju kanske inte precis så glad i mig kan man säga men efter någon månad började vi skicka me varandra igen och det tog ett tag innan vi blev sams igen och när vi väl blev det så blev jag tillsammans med en annan (?) fattar inte varför men iallfall. och när det tog slut och jag var helt deprimerad och heartbroken så var det jimmy som muntra upp mig varje dag och fick mig att inse att life goes on!
 
I slutet på sommaren före vi började nian for jag och lilli till åddin med moppe och hälsa på jimmy och fira han för att han fyllde nästa dag, jag minns det som om det var igår, jag smajla hela vägen hem och var sjukt glad, när jag kom hem på kvällen fick jag några meddelanden som fick mitt smajl att stanna kvar hela natten. Det var väl där allting ''började'', ca. 1månad efter det skickade jimmy åt mig på fb och frågade om vi skulle hitta på något den helgen och jag höll på att få en hjärtattack och det slutade med att han kom hit och det såg ut såhär hahaha:
 
 
 
 
Well, efter det var vi med varandra sågottsom varje helg och första gången jag var till honom var jag så nervös så jag höll på att dö, vi var vid tobbe och kolla film med han och kimmen och jag minns våga knappt rör på mig.. och sen sovde jag på jimmy soffa hihi. och första gången han sov här minns jag också när han laga sin arm runt mig mitt i natten och jag trodde jag skulle dö av lycka hahah gulligt. Sen i slutet på oktober blev vi tillsammans och jag minns att jag var lite skeptiskt först för jag ville inte bli tillsammans med någon för jag var så rädd att bli sårad igen och jag försökte inbilla mig själv att jag inte var kär i honom men det gick dock inte så bra hehe.. Och det är nog det bästa valet jag har gjort i mitt liv att bli tillsammans med dethär guldkornet! ♥
 
 
Det var väl våran story kort sammanfattat, så vi har haft några bergochdalbanor genom tiderna men det var värt det för det kan inte blir så mycket bättre än hur det är nu, i love you ♥ ∞
 
 
#1 - - ida:

naaaaw :D gollooooooooooot

Svar: XDXDXD due golloooooo <<3n<33
Vellon

#2 - - Anonym:

aaw, ni e så gollo ilaa! :3

Svar: hihih tackis :))
Vellon

#3 - - Laura:

voi näääää nie så gollo så ja typ sku kun ät opp er!! bjud mej på ert bröllop å allt e frid å fröjd, hälsa jimpah! :):)

Svar: ihihih näää du får int jet opp oss men du kan få va brudtärno elo präst elo kantor på vårat wedding XD XD XD
Vellon

#4 - - Jonna:

åååh jag dööör! Va golloooot !!!!! :') :') :')

Till top