bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Söndagsprogram

Everything Permalink0
 
 
 
 
 
Har inte suttit mycket istilla det senaste dygnet, har haft fullt upp! Började med att fara & jobba igår på eftermiddagen, 4h blev det. Riktigt roligt nog så det ska väl inte bli några problem att jobba resten av helgerna på sommarlovet! (byebye party) Körde sen tillbaks till åddin och chilla där tills vi for & sova.
 
Idag steg jag upp någorlunda tidigt och körde hem, tog en powernap och sen skjussa pappa mig till Åminne var jag fota några bilder på våra bekantas en släktträff & sen for jag med hem till dom & tog lite mera bilder. 
 
 
Men nu är jag så trött & utmattad så jag tänker hopp ner i min säng och sov en någorlunda lång natt så jag är pigg imorgon, klippning av en granne & kanske försenat kalas står på schemat för morgondagen. Sleep tight 
 
 
Till top