bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Confessions

Everything Permalink0
♥ En sak jag stör mig på är när samma skådespelare är med i olika serier, jag börjar typ blanda ihop olika karaktärer, ilandsproblem deluxe när man har sett för många serier hahaha!
 
♥ Jag hatar att simma på sommaren för jag är livrädd att t.ex en fisk ska röra i min fot när jag simmar, usch ryser typ bara jag tänker på det. Tror typ fisken ska äta upp mig eller bita av min fot :( 
 
♥ Jag är så sjukt taggad på sommaren och framförallt min födelsedag. Dock kommer själva födelsedagen inte vara särskilt rolig, den kommer bestå av skola & körlektion hehe. Men jag ser ändå framemot den sååå mycket! 
 
♥ Alltid när jag är hemma/ledig går jag runt med träningskläder. Har typ aldrig på mig ''normala'' kläder här hemma, men träningskläder är ju det skönaste som finns så why not lixom? 
 
 

Till top