bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Sommarresume

Everything Permalink0
MAJ:
Vi gick i skola nästan hela Maj men jag räknar ändå det som en sommarmånad. Jag var även friidrottsledare åt några knattar på måndagarna & partysäsongen inleddes officiellt med en superbra kväll.
.. JAG FYLLDE 18 ÅR! Är så glad att jag fyllde före sommaren. Vi fick sommarlov en solig fredag vilket jag och Jennica firade med världens godaste drinkar, senare på kvällen firades det både sommarlov & min födelsedag i efterskott med världens bästa pojk på Kantarellis. Så perfekt dag & kväll!
 
JUNI:
 Början av Juni bestod av värme, sol, grillning & superhärliga dagar. Var även till Powerpark en dag men då började det kalla vädret ta över, blev sjuk efter den dagen hehe.
Midsommarfredagen trotsade jag förkylningen och for på dinner&drinks med bästa brudarna! Lördagen spenderades i skären på villafest som var riktigt kul fastän jag var supersjuk & simmade i ca. 12° vatten + dåligt med sömn, men vad gör det om 100 år? Sista helgen i Juni tog jag mitt pick&pack och hoppade på båten över till Umeåå!
 
JULI:
Spenderade också början på Juli i Sverige, så avkopplande så det kändes som semester fastän jag egentligen jobbade. När jag kom hem njöt jag bara av att vara hemma, använda klänningar istället för mjukiskläder & catchade upp med favoriten!
Spenderade rätt så mycket tid med mina andra två favoriter Ullis & Nenni, vi firade även Nenni med en ordentlig partykväll som man sent glömmer! I slutet av Juli spenderade jag en hel vecka i Åddin, varmaste veckan på hela året kanske? Njöt som bara vad, det är nog sådanna dagar jag kommer komma ihåg i vinter när det är 20- !
 
Har inte så mycket bilder från Augusti eftersom alla nya bilder från min telefon har raderats hehe. Men Augusti har iallafall varit en riktig partymånad, har festat exakt varje helg. Kanske det har något att göra med att Jimmy fyllde 18 i början av Augusti haha?
 Det har iallafall varit en bra sommar och nu är jag mer än taggad för en riktigt mysig höst, woopwoop!
Till top