bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Årsresume del 1

Everything Permalink1
Januari: Började med ett av mina sämsta nyårsaftonar hittils (det har ju varit ett bra år ändå, tecken på att nyår inte är hela världen), for på en långweekend till Sverige med mina föräldrar och Jimmy, började i vår nybyggda skola en vecka och sen blev det en plågsam praktik hela månaden, tränade en hel del på gymmet. Var även på dop samt några kalas osv.
 
Februari: Kanske tråkigaste månaden på hela året? Minns inte helst vad jag gjorde förutom att jag kämpade med praktik, tränade mycket och åt bra. Gud vad tråkigt hahaha?
 
 
Mars: Shoppade ganska mycket hehe, bodde på internatet ett tag, hade kexämnen i skolan vilket var supertungt, åt fortfarande nästan bara bra mat, firade bästa Filippas 18'års dag & köttade på med ricinoljan!
 
April: Julina fyllde 18 så vi firade henne, vi fick äntligen vara tillbaks i salongen och ha kundarbete, jag började shoppa inför sommaren blandannat bikinis och mina Nikeys, experimenterade även med mitt hår ganska mycket och var på bar första gången som underårig (hahahah tycker det var värt att nämnas!!)
 
Maj: Alltså Maj, världens bästa månad? Denna månad gick iallafall hälsosamt ätande åt skogen märker jag hahah, vi gjorde mycket frisyrer i skolan, var friidrottsledare vilket jag inte alls gillade, firade sista helgen som 17 med förfest hos oss följt av åminne med bästa människorna, sjukt rolig kväll faktiskt! Sen fyllde jag ÄNTLIGEN 18år den 21 maj men kan nästan säga att Fredagen den 23 Maj var bästa dagen på detta år, vi fick sommarlov efter en mysig dag i skolan, for på drinkar med Jennica efteråt och tillslut sovde jag och Jimmy en natt på Kantarellis som var min present från honom. Verkligen världens bästa dag, var glad från början till slut ♥
#1 - - tiina:

Vad gjorde ni under den där natten på hotellet? Åt ni något såg att ni badade men... Du kanske inte föstår min fråga men...

Till top