bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Bekännelser

Bekännelser Permalink0
♥ Jag ser faktiskt framemot att börja skolan på måndag. Har ju inte varit i skolan sedan före jul (förutom 3dagar) så det ska bli riktigt skojj, speciellt när vi har ny skola!
♥ En vana/ovana jag har är att ALLTID blåsa på allt jag äter. Blåser på glass, yougurth, frukt mm alltid före jag lägger det i munnen, som om det skulle vara varmt typ hahah.
♥ Jag lägger aldrig mascara på de nedre ögonfransarna, har inte gjort det på ca.5 år. Tycker det ser så överdrivet ut för mina ögonfransar är rätt så långa!
♥ Om någon säger åt mig att städa så gör jag det sällan, hatar att göra det på beställning typ, men om jag frivilligt vill göra det blir jag typ städ-galen, som idag har jag städat nästan hela nedrevåningen och halva övrevåningen helt frivilligt. Det är faktiskt kul att städa sålänge man inte blir tvingad till det!
 
 
Till top