bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Saker jag behöver

Style Permalink0
Wanted

 (rockabilly jacket hahahahha niceee)
 
1. Vill ha ettpar ljusa jeans till våren, gärna ''söndriga'' för jag tycker det är sååå fint!
 
2. Är i behov av en ny väska, min nuvarande håller på att ge upp... Funderar starkt på att investera i en MK väska som kanske har lite bättre kvalitet och är ganska tidlös.
 
3. En ny läderjacka skulle vara bra att ha för de passar ju verkligen till allt. 
 
4. Och en ny telefon börjar nästan bli akut, min iPhone 4 kämpar på fortfarande men är så satans trög så jag blir stressad. åhhh
 
5. Ett rött läppstift i en perfekt röd färg är ett måste, tycker det ser så fint ut med röda läppar till t.ex en helsvart outfit!
 
6. En bvlgari parfym, är helt såld. Alla deras parfym luktar så sjukt underbart, inte för sött utan sådär, fräsht. Nytvättat typ! 
 
Till top