bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Someday baby

Fotografering, Tankar Permalink0
 
Untitled #107

 
Alla kanske inte vet att jag har varit väldigt intresserad av fotografering så länge jag kan minnas, fick min första egna systemkamera när jag gick i sexan i lågstadiet och har ever since fotat massor. Fick min nuvarande Nikon D3000 för ca. 3år sen och jag har använt den väldigt flitigt och den fungerar riktigt bra som hobbykamera meen jag är inte riktigt nöjd med den alla dagar, har ännu bara vanliga standard objektivet man får med och det är ju inte precis det bästa... Så någongång i mitt framtid liv ska jag verkligen satsa på en ny kamera (kanske en fullformats) men före det ska jag nog köpa ett nytt objektiv, skall försöka spara ihop ett så jag kan köpa det senast till hösten.
 
Jag skulle även vilja ha en liten bra kamera som ryms med i väskan så man inte behöver släpa med systemkameran varje dag, men atm känns det som en onödig grejj hehe.
Till top