bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Bra saker

Everything Permalink1

En del av alla goda saker jag har köpt än så länge, assååå oreo chokladen ska vi inte helst tala om. Har aldrig i mitt liv smakat en godare choko, exakt i min smak! 

Har även shoppat en hel del i umeå men jag ids inte ta en massa oklara telefonbilder på de nu utan ni får bra bilder på det när jag kommer hem istället. Xoxo
#1 - - Josefine:

Hödu sju du kuna nämna någo bra butiker där/matställen, ska nämligen dit på onsdaa :)

Svar: Ja antar att du menar umeå? :D matställen har ja faktiskt int så myki tips att ge, om man faktiskt som vill ha lunch så finns he ett ställe mitt i up2 gallerian (där t.ex monki finns!) som heter cafe mat & prat (tror ja?) som har supergod pasta, toasts, sallader, smoothies osv! Sen finns he massvis me perus cafén överallt om man e sugen på sånt!

Butiker däremot e ganska samma som i vasa förutom typ Monki, Salt, t-shirt store men he löns no att far ti alla perus butiker såsom bikbok, h&m, lindex, gina osv för di har ganska annorlunda kläder än därhemma + att di har grym rea överallt nu! Sen har di ju flera awesome skobutiker som int finns i vasa som bruk va kul att koll i! Lycka till hehe :D
Chevelle

Till top