bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Oktoberfavoriter

Beauty, Tips Permalink1
Tänkte dela med mig av mina favorit i sköhetsväg denna månad! Here we gooooo
 1. MoroccanoilVarför har jag inte börjat använda denna olja tidigare? Det är en bra fråga det. Den passar så sjukt bra till mitt hår så mitt frissahjärta tog några extra slag när jag prövade den första gången!
2. Färgad ansiktskräm från ACOAlltså detta är lycka i en tub! Jag köpte denna i Umeå och läste knappt vad det var för något, trodde det var en ansiktskräm med brunutansol effekt som man bygger upp brännan med. MEN, det är instant tan alltså man bli brun direkt, fick en chock när jag prövade den för jag blev så brun!! Dock blir det supernaturligt och man ser sådär fräsch ut som man gör i Juli typ. Förut använde jag lixom ansiktskräm, primer, bb-cream & solpuder men nu behöver jag bara använda 1 produkt alltså denna, såå underbart! Finns på apoteken för ca. 10€ tror jag.
 3. Giorgio Armani Sì - Åh min älskade Sìììì, köpte ju denna parfym i somras och jag har använt den slaviskt. Den luktar så perfekt, helt klart värd sina 65€!
 4. Loreals Telescopic - Jag har säkert provat över 20st olika mascaror i mitt liv men jag faller alltid tillbaka till denna. Finns ingen som separerar fransarna och gör dem lika långa som denhär! Gillar också Loreals Million lashes som är mer om man vill ha volym, bäst blir det om man blandar den med denhär!  Loreal rockar mascaror helt enkelt.
 5. Girl meets pearl från Benefit - Har ännu inte fattar om detta är ett slags flytande rouge eller highlighter...? Whatever, jag använder det som båda iallafall and I love it! Det ger superfint lyster som kan behövas såhär i vinter.
6. Yves Saint Laurent Läppstift Nr. 1 - Min bebis, har haft dethär nu i 1½ år & det är nog inte långt ifrån sanningen om jag säger att jag har använt det varenda dag! Väldigt drygt med andra ord & det hålls länge på läpparna. Pure love!
#1 - - Anonym:

Du har en jätte bra blogg.. Intressanta inlägg så kul att kolla. Sitter och kollar just nu blev imponerad du har blivit en av mina favorit bloggare... Kommer att kolla varje dag på din blogg älskar den.....

Till top