bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

why are we always waiting for something

Tankar Permalink0
Fick smått ångest när jag såg denna bilden på mitt minneskort, alltså hur mycket finare är man inte när man är brun? Jag tycker jag ser ut som en helt annan människa typ haha.
 
På tal om det så konstaterade jag också att jag längtar sjukt mycket till sommaren av massa olika orsaker, men samtidigt blev jag lite sur på mig själv because VARFÖR går man ALLTID runt och väntar på något hela tiden? Man väntar på att det skall bli fredag, jul, sin födelsedag, sommar osv. Okej klart man få se framemot saker, det är ju fan mänskligt men jag blir så less när man inte kan njuta av stunden istället? Tänk sen när man bli gammal och inser att man spenderat 80% av sitt liv väntandes på något som kanske inte helst blev så kul som man hade trott? Jag tror att alla borde bli bättre på att ta vara på alla både bra & dåliga moments i sitt liv och njuta även av tråkiga vardagar för man ska inte alltid ta nästa dag, nästa helg eller nästa sommar förgivet.
Xoxo / vellon med sina panikångesttankar om framtiden
Till top