bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Yrkesprov - färgning

Frisör, Hår Permalink2
Igår hade jag mitt sista praktiska yrkesprov, har ännu ett inom marknadsföring som ska vara klart nästa vecka menmen. Vi hade alltså flerstegsfärgningsprov och jag hade Mamma som modell och ja, ni ser ju resutatet här ovanför! Dock är det rätt så mycket mörkare irl än vad det ser ut på efterbilden. Blev riktigt nöjd nog det var riktigt roligt!
 
Det känns så sjukt konstigt att bara ha ca. ett halvt år kvar i skolan innan jag blir klar. Tycker att jag jusst började på ettan och inte kunde någonting typ, så grymt coolt hur duktigt man kan bli på så kort tid!
#1 - - Jennifer L:

Ååh snyyggt ! :)

#2 - - mamma:

Du e jätte duktig å ja blev så nöjd! Konstaterade igår att om man ska va 100% nöjd efter ett frissabesök så e de en fördel att frissören känner en väl, du vet ju va ja gillar men oxå va ja inte kan tänka mej, , så tack så väldigt mycke än en gång, my child♡

Till top