bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Usa frågestund

Frågor & Svar, Usa 2015 Permalink9

Jag tänkte köra igång en frågestund där ni får ställa massa frågor om Usa/vår resa, har fått några frågor redan men jag svarar på alla i ett inlägg på fredag!
 
Så släng in alla frågor ni har så lovar jag att svara så bra jag kan! Puss och kram ♥
#1 - - Anonym:

Hur dyrt var det att flyga till Usa?

#2 - - Anonym:

vad löns att köpa i usa? jag tänker om det är något speciellt som är billigare där?

#3 - - Anonym:

Varför flög ni med bara handbagage? Och hur kunde all din shopping rymmas i den lilla väskan?

#4 - - -:

hur mycket pengar behöver man ha med om man vill shoppa mycket men ganska billiga saker? hur mycket pengar gick det åt för dig? betalade du allting själv?

#5 - - Elina:

Hej! UNdrar hu mycke de kosta på ett ungefär att åka. Hur mycke kosta de att kom till själva usa, ha hört att de e ganska höga priser :D Sku själv jättegärna åka!

#6 - - Anonym:

var det någon speciellt mat eller snacks eller dylikt om man måste pröva om man åker till usa? :)

#7 - - Anonym:

Var maten billigare,samma eller dyrare än hemma?

#8 - - Anonym:

Varför var ni så lite dagar där ? Köpte du något annat än smink och andra vårsprodukter ?

#9 - - Anonym:

Hur länge va ni där? Vem åkte du med? Vilken stad/städer besökte ni? Hur var vädret där? Va det vår där också eller varmare? :)

Till top