bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Gold is the new silver

Everything Permalink0
Håller på att byta ut alla silverdetaljer mot guld i mitt rum, sakta men säkert haha. Tycker guld är sååå mycket finare när det gäller allt, smycken som inredningsdetaljer. Love it! Lite roseguld här och där skulle inte heller skada.
 
Idag har jag jobbat 09:30-15.00, utfört lite ärenden & storstädat mitt rum. Så nu sitter jag här i mitt nystädade rum och funderar på vad jag ska fördriva tiden med imorgon när jag jobbar kväll vilket innebär att jag har hela förmiddagen och eftermiddagen ledig! Tror jag ska passa på att fixa massa blogginlägg jag tänkt på länge, låter bra va? 
Passar på att svara på 2 frågor jag fått nyligen!
 
Q: Har du en iphone 5c? E du nöjd me den? :) jättebra blogg!

A: Hejsan, och taaack fina du! Yes jag är ägare av en rosa iphone 5c, och jag är väl nog helt nöjd med den! Klart den har sina fel nu som då (t.ex att touchen hakar upp sig när man har i laddaren och har över 95% acku samt att telefonen stänger av sig när det är kallt utomhus och man har mindre än 30% acku haha) så det kanske är ackun som har lite fel helt enkelt och inte telefon. Har ju haft iphone i snart 4 år så jag skulle iallafall aldrig byta till något annat märke. 5c modellen är nog en bra telefon enligt mig, bra kamera, fin design osv men klart den är lite sämre än t.ex 6:orna/6+:orna osv menmen. Så om vi sammanfattar allting så rekommenderar jag nog iphone 5c helt enkelt!
 
Q: Tjena! Undrar bara var i finland man kan få tag i anastasia ögonbrynspomadan? Eller måste man beställa? :)

A: Hello! Länge leve Kicks som tagit in de mesta i ögonbrynsväg av Anastasia beverly hills säger jag bara! Köpte min dipbrow på Kicks i Vasa och har nog för mig att de flesta Kicks i landet också säljer Anastasias produkter :)
Till top