bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Sommaren 2015 genom instagram

Everything Permalink2
Jag fyllde 19 år i början av Maj som firades med en go brunch med goa vänner! Blev utexaminderad frisör en vecka senare som firades i dagarna två. Maj var verkligen så kul månad!

Juni bjöd på iskall väder vilket vi firade med att äta glass på bryggan vid mommos en fredagkväll. Shoppade även en hel del, t.ex 3 av mina favorit toppar. Jag och Filippa for på lite hyss och cruisade runt på söderfjädren bland 10000 husvagnar sent på kvällen. Jag och Emmelie hann även äta grillmat några varv, här från Tesses!
 
Blev en hel del strampenkvällar med F&J, spelade många matcher med bästa laget, hade en sjukt roligt utekväll men perfekt folk. Verkligen en kväll man kommer minnas länge!

En lördagkväll var det maxmodans och morgonen efter fick vi för oss att cruisa ner till Alastaro, sagt och gjort så var vi där några timmar senare fortfarande lika illamående haha. Helgen efter blev det roadtrip igen, denna gång Helsingfors med Virtanens. Var ju även till Dragsvik och hälsade på våra rekryter!

Jimppa var i Dragsvik 3 veckor i sträck och jag saknade honom som bara vad, åt tacos på Filippas villa & hade rosevinsmys följt av en cykeltur till stan med F. Åt även gröt ca. varje morgon i flera veckor, tacka fitnessguru för deras goda kaseinprotein!

Pappa fyllde 50 och vi firade honom, jag och Jimppa hoppade i bilen och cruisade till Jeppis på jakobs dagar, några dagar senare var jag i Jeppis igen på äventyr med mamma & my brother. Vi hade även bastukväll med laget och jag gjorde världens godaste drinkkar haha.

Catchade upp med bästa Nenni över en pulled pork hamburgare (<333) vid tesses, for på roadtrip till Åbo/Pargas med M&D och kollade på faneden samt hämtade hem pojkin min. Chillade i skären en helg och åt tacos som vanligt de flesta helger denna sommar.


Tacos ytterligare en gång som uppladdning för match, drack vin på en fin brygga i åddin med Isabella samt var på lavafest vilket var superkul. Har jobbat en hel del i Augusti, och ännu en pulled pork hamburgare rymdes med!
 
Så det var ungefär såhär min sommar såg ut enligt min instagram. Jävligt mycket tacos och pulled pork hamburgare hahaha men jag ska väl inte klaga för det är de 2 godaste sakerna jag vet faktiskt. ♥
#1 - - anonym:

Hur firade du din födelsedag när du fyllde 18 år? Men vänner, släkt, pojkvän m.m

#2 - - Anonym:

Hur ha du gjort hande rosa drinken? :)

Till top