bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Villaavslutning

Everything Permalink0
Godkväll darlings! Söndagkväll och jag sitter med en tekopp i handen som vanligt denhär tiden på söndagar haha. Har haft en riktigt lugn och skön helg med Jimmy som sällskap vilket har varit helt perfekt.
 
I lördags for vi till stan på lite ärenden på eftermiddagen, kvällen spenderades delvis i kvevlax på mini kräftskiva och sen for vi till stan en sväng. Så skönt med en lugn helg efter en hel vecka jobb, jobbar dessutom nästan alla dagar denhär veckan så det är skönt att vara relativt utvilad nu. Idag har vi också bara chilaxat, ätit tacos och jag har haft lite spa-kväll och planerat kommande veckan, skönt så. Nu ska jag sörpla i mig mitt te och krypa ner i min säng så taggar vi måndag imorgon wohoo! Puss och godnatt ♥
Till top