bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Let's talk about hair

Hår Permalink0
Lite bilder på mina olika hårfärger de senaste åren, detta är dock inte ens hälften av alla olika jag haft.
What can I say, jag gillar att färga håret haha!
 
Har riktigt svårt att bestämma mig vad jag ska göra med mitt hår. Känner lite att det skulle va passligt med en liten förändring nu till det nya året, men då är frågan vad.
 
Har ganska så länge funderat på att kapa av en sidådär 10cm men känner på mig att jag kommer ångra mig grovt. Har ju kämpat och sparat ut mitt hår så himla länge nu så det känns ju lite skevt att klippa av allt då? Bilden uppe i högra hörnet är från i Maj så har väl kanske 3-4cm längre atm än på den bilden. Skulle va himla skönt att klippa bort ALLT slitet och lite till men hmm, vet inte riktigt om jag känner mig redo.
 
Färgmässigt har jag aldrig haft något problem med att ''våga'' färga, det är nog mest färga först tänk sen när det gäller mig och mitt hår haha. Har ju rätt så mörkt nu (gud va dumt att jag inte tog en bild på mitt hår i dagsläget så ni får se både färgen och längden? Aja too late) så jag är faktiskt lite sugen på att göra det ljusare igen. Fastän jag trivs superbra i mörkt och alla säger att jag passar bäst i det, men det är så jag fungerar. Kärringen mot strömmen när det gäller allt typ.
 
Så vi får se vad det blir av det hela, blekte upp topparna lite förra veckan iallafall (blev inte så stor förändring men lite syns det nog) så ännu är ''förändringsbehovet'' rätt så stillat men om någon vecka lär det väl komma tillbaks. To be continued!
Till top