bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

New years sneak peek

Everything Permalink1



3 bilder som sammanfattar morgondagens look! Har inte funderat på accessoarerna eller skorna ännu men kläderna är spikade och sminket har jag en vision om hur det ska se ut. Har inget annat för mig nu så tror jag ska sätta mig ner och testsminka mig lite så jag får se helheten samt pröva ut skor och smycken så behöver jag inte fundera på det imorgon!
 
Planerna borde vara så gott som kirrade, för första gången på säkert 5 år är jag skittaggad för nyår, har seriöst nästan hatat nyår och inte alls sett framemot det de senaste åren. Ännu för några dagar sedan kände jag nog likadant men i måndags när jag fick inbjudan så blev jag taggad haha! Kommer bli kuuuul, ska försöka ta bilder på hela outfiten antingen idag eller imorgon så ni får se sen! Är så glad över att jag hittade en klänning som jag verkligen gillar och känner att jag kan använda flera gånger. Är stolt över mig själv att jag inte kom hem med någon paljettblåsa som man bara använder 1 gång, been there done that haha.. Så nu är det bara att vänta på morgondagen! Xoxo
#1 - - Anna:

Galet snygga kläder !

Till top