bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

17 dagar kvar

Everything Permalink0
Om 17 dagar ska vi på klassresa till Stockholm några dagar vilket kommer bli kul! Vi ska på en massa studiebesök, eventuellt spa och lite sådant men även lite shopping kommer det väl bli! Har dock försökt intala mig själv att inte shoppa nästan någonting efter som vi drar till Usa 20 dagar efter att vi kommer hem från Stockholm och 70% av sakerna jag kanske annars skulle vilja köpa i stockholm hittar man mycket billigare i Usa (t.ex smink, jeans, skor osv.)
 
Men, någonting ska jag väl ändå shoppa så här är ett litet collage med saker jag ska spana efter!
 
1. Ettpar till tights från Stadium/SOC
2. Lite nya sängkläder/inredningssaker till mitt rum
3. Mitt älskade Loka!
4. Världens godaste jordnötssmör
5. Kanske lite underkläder från Victorias secret!
Till top