bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Några bekännelser

Bekännelser Permalink1
Jag älskar att tugga isbitar och jag biter alltid i isglass med framtänderna. Vissa av er får säkert rysningar bara av att läsa det haha!
 
Några av mina favoritmaträtter är spenatplättar, pyttipanna, köttbullar & pestopasta. Nästan godare än tacos faktiskt!
 
Det är sällan jag får så mycket panik som när random karar kommer och pratar med en på t.ex krogen och frågar vad man heter. Vet inte hur många gånger jag sagt typ ''Sara'' eller ''Ida''' osv för om jag säger Chevelle hittar dom mig direkt på facebook och det vill jag ju inte hahah. Låter som om jag är världens drygaste människa nu menmen, you gotta do what you gotta do!
 
Mina favoritdrinkar of all times är Pina colada, Strawberry daiquiri & Caipiroska!
 
Jag älskar att köra bil själv och bara höra på massa bra musik. Det är bästa terapin som finns enligt mig!
 
De flesta av mina favoritlåtar är antingen norska eller spanska. Finns sååå sjukt många bra norska och spanska låtar, tips tips!
 
Jag har väldigt lätt för att lita på folk snabbt. Vissa personer som jag kanske träffat 2-3 gånger kan nog ibland få höra min livshistoria och jag tycker inte heller det är något konstigt med det, ibland är det väl en bra egenskap och ibland mindre bra helt enkelt.
#1 - - Sarah:

De va kul o läsa :)

Till top