bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Svarar på två frågor

Everything Permalink0
Q: var "knölen" hård eller mjuk? har nämligen en hård knöl bakom öra, den är lite mindre än en ärta, men fick den för några veckor sen och då jag märkte den var den sjuk men inte nu längre. funderar om det skulle lönas att fara och visa upp det :)
 
A: Hello, min ''knöl'' var mjuk, i slutet före de tog bort den var den liite hårdare än vad den var tidigare men den var nog mjuk iallafall! Nu kommer dethär svaret lite sent så vet ju inte om du har gjort något åt den eller om den försvunnit osv, men om den fortfarande är kvar så tycker jag absolut du ska visa upp den! Man förlorar ingenting på det och jag minns själv att jag tvekade på om det var värt att visa upp min och det var troligtvis en tumör, så där ser man.. Så ja, om jag skulle vara dig skulle jag nog fara och visa upp den.
 
Q: jobbar du nånstans nu på sommaren? :) var isåf? tänker du jobba under hösten /vintern

A: Hejsan, nej jag jobbar typ ingenstans nu i sommar. Har varit någon gång vid Bacchus men that's it, har inget dagligt jobb lixom. Delvis skönt att vara ledig menmen, och ja mina planer är nog att jobba i höst men det är väldigt oklart, har faktiskt tänkt skriva ett skillt inlägg om dethär ämnet eftersom jag får väldigt mycket frågor om det!
 
Till top