bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

De senaste dagarna

Everything Permalink1

1. En midsommar selfie 2. Lite god mat som vi grillade 3. Cicciii <3
 
4. Vissa tog årets första dopp på midsommar 5. Dagen efter mat vid Nabbin 6. En outfit
 
7. Pizzadags hos Virtanens 8. Ut på lite äventyr som vanligt 9. Min och Filippas goda frukost igår
 
10. Juliaaa <3 11. Chillade hos Filippa 12. Filippa herself
 
13. Lite fixning 14. Strampendax, delade på en kanna sangria 15. Jag, Filippa & Simon
 
Oh god va många bilder haha! En del bilder är från min snapchat (@vellon), min instagram (@chevellekstroms) och Filippas insta samt Idas snapchat!
 
Har haft 5st SÅ roliga dagar i sträck med massa underbart folk. Det behövdes verkligen för före de 5 dagarna hade jag några så sjukt dåliga dagar som gjorde mig på så dåligt humör. Men nu är det som bortblåst nästan & det är nog tack vare alla mina fina kompisar & Jimmy såklart ♥
#1 - - My - Morgonkaffet.se:

Så många härliga bilder :)
Shit, vad jag hoppas vädret vänder här (bara regn och grått och kallt) så jag också får komma ut och hitta på lite roligheter! Blir helt pepp när jag ser ditt inlägg, hehe.

Till top