bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

En ny favorit

Everything Permalink1
Låt mig presentera mitt nyaste och bästa inköp på länge: en svart byxdress!
 
Kollade genom H&M's rea sådär snabbt i måndags och såg denna, hann bara lägga på mig den i provrummet så var jag säker på att den skulle bli min haha. Byxdressar måste ju vara världens bästa plagg, så himla enkelt och fint! Hade på mig den igår och fick sååå många komplimager, så kul!
 
Denna är i lite tjockare ''simdräktsmaterial'' vilket gör att den är rätt så varm på sommaren men det är ju rätt så kallt om kvällarna nu så då är den ju perfekt.
 
Den kostade 15€ och är som sagt från H&M!
#1 - - Alexandra Park:

SÅ snygg! Vill också skaffa mig en liknande någon gång men de sitter oftast för konstigt på mig..

Till top