bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Min lilla klädhörna

Inredning, Style Permalink3
I tisdags fick jag för mig att möblera om hela mitt rum, 3h senare var jag klar och blev riktigt nöjd! Fixade en liten ''klädhörna'' där jag även förvarar stor del av mina smycken, clutches och skor på hyllorna ovanför som ni ser på första bilden. Kläderna som hänger på ställningen är bara en bråkdel av mina kläder, resten hänger på en annan klädställning och en del är intryckt i en byrå hehe.
 
På sista bilden ser ni också mitt senaste inköp, en strand/sommarklänning från Lindex som kommer bli perfekt att dra över biknin (om det ens blir bikiniväder i detta land i år..) eller bara ha som en klänning till vardags, så fiiin!
#1 - - Louise:

Ååååh, vad fint!! :D

#2 - - Johanna:

Det där var riktigt snyggt gjort! Det gav även mig inspiration att ta tag i min egen garderob! :D

#3 - - Hemma Hos Felicia:

så fint du har!! :)

Till top