bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Ebay tips

Ebay tips Permalink0
 
1. Rosa passfodral (jag har ett, så gulligt och roligt att ha när man reser!) 2,55€ HÄR
2. Clutches med axelrem i lite olika färger, 4,39€ HÄR
3. Solbrillor i lite olika modeller, 2,44€ HÄR
4. 10-pack lösögonfransar, 0,96€ HÄR
5. Armband i olika färger, 5,28€ HÄR
6. Marinblå klänning med spetsdetaljer, 7,01€ HÄR
 
Längesen jag har beställt något från Ebay nu, är lite sugen på lösögonfransarna samt klänningen! Har tidigare beställt ett ark med lösögonfransar för ca 1€ och det var faktiskt bra kvalitet, ungefär samma som de man köper på H&M/Kicks bara att de är tre gånger dyrare, så om ni använder lösisar rekommenderar jag starkt att beställa från Ebay!
 
Har även fått lite frågor hur jag gör med betalningen osv och jag betalar alltid med Paypal, det är supersmidigt och känns tryggt typ. Jag har även alltid fått det jag har beställt, vissa gånger tar det inte alls lång tid men en gång väntade jag 5 månader på ett paket men jag gissar att det kom bort i posten så man kan nog lita på säljarna iallafall. Ett tips när man beställer är att kolla i högra hörnet (när man klickat upp en sak man ska köpa) så finns det en ruta med ''Seller information'' och kolla hur många procent positive feedback säljaren har, jag köper bara av de som har åtminstone 98% så det är ju en bra riktlinje typ.
 
Om det är något mer ni undrar om Ebay svarar jag gärna, bara att fråga! Xoxo
Till top