bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

A day in my life

Everything Permalink1
11:36 kände jag mig redo att stiga upp ur sängen och dra på mig kläder, dagens outfit bestod av yogapants och en skön tröja!
 
Ca. 12:00 hade jag fixat klart frukosten som bestod av gröt, en macka och te. Kollade som vanlig på lite youtubeklipp medans jag åt.
 
12:45 hade jag klätt på mig ytterkläderna och gick ut, skottade snö, fotograferade och hämtade posten och lite sånt. Så himla fint väder var det igår!
 
14:00 gick jag in och sminkade mig en snabbis och sen ut igen för att ta lite porträttbilder!
 
15:15 hade jag fixat ihop lite lunch som jag satt och åt till denna vackra utsikt, so pretty!
 
16:00 fick jag tråkigt så då lade jag på måndagspepp och byggde ett pussel, haha alltså har inte gjort det på kanske 6 år(?) men gud vad kul det var!! Rekommenderas starkt om ni har tråkigt en kväll!
 
18:00 började jag på att städa mitt rum. Kom på att jag också åt mat här någongång men det glömde jag dokumentera, attans alltså! 
 
18:45 fotade jag massa bilder på saker jag tänkt lägga ut på facebookloppis, när jag var klar med det fixade jag te & chips och redigerade bilder, bloggade i några timmar.
 
22:30 var det dax att borsta tänderna och tvätta bort sminket, efter det kröp jag ner i sängen och kollade 2-3 avsnitt Hawaii five-0!
 

Så det var ''A day in my life'' ledig edition, såhär ser det oftast ut de dagar jag bara är hemma och inte har något speciellt program. Ser kanske ut som en tråkig dag för vissa men jag tyckte faktiskt det var en riktigt bra dag! Det gäller att ta vara på och njuta av de små och vardagliga sakerna, speciellt på måndagar! Xoxo
#1 - - Anna Sofia:

Roligt inlägg! :)

Till top