bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Mitt senaste inköp

Shopping Permalink2
Igår införskaffade jag mig en ny mugg eller glas eller vad man vill kalla det, hittade den på Blossom i Jeppis! Har länge kollat på olika sånahär men tycker att vissa har varit så opraktiska så jag har inte köpt någon men denhär tyckte jag var så simpel och praktisk så jag slog till! Den kostade ju bara 5€ vilket inte alls var så dyrt, mamma tyckte dock det var onödigt att köpa en och påstod att man lika bra kan tillverka en egen själv.. Säkert är det möjligt men jag känner att jag hellre köper en haha.
 
Tror iallafall den kommer komma i andvändning en hel del, den är ju perfekt att dricka smoothie ur eller drinkkar eller typ citronvatten, älskar även att den har ett ordentligt lock så man kan ta take-away lixom, så bra!
#1 - - Hemma Hos Felicia:

dedär är absolut inte onödiga! Jag köpte också en sådan inne på Blossom för ett tag sedan och jag använder den flitigt! :)

#2 - - Anonym:

tycker också den var bra

Till top