bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

En bra onsdag

Everything Permalink0

En bild från dagens pass & gårdagens outfit

Hello, idag har det varit en riktigt bra dag. Steg upp rätt så tidigt och får på lite ärenden med mamma, sen for jag till mommo&moffas och hängde där hela dagen. Spelade massa spel med min kusin, klippte honom & åt tacos, riktigt bra.

Sen for jag hem en snabb sväng och tog mina stuffs och drog iväg till botniahallen! Stod på rullskidorna igen efter 5 års paus, kändes nog lite skakis i början men efter något varv började tekniken falla på plats. Det var såå kul men fick så himla sjuka fötter som man brukar få första gångerna man skrinnar/skidar menmen. 

Nu är klockan bara halv 7 och jag har redan gjort allting jag ska ha gjort idag så nu blir det nog att kolla Hawaii five-0 all night long. Puss!
Till top