bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

WEEKEND IS NEAR

Everything Permalink1
Hej gullungar! Idag har jag jobbat, hade två roliga färgningar så det var en bra dag på jobbet! Kom hem rätt så tidigt så jag har spelat in en lookbook video som jag nu sitter och försöker redigera men som vanligt så fuckar mitt redigeringsprogram upp sig så jag håller på att ge upp hahah... skitsynd för jag var riktigt taggad på att få upp videon för känner på mig att den kommer bli riktigt bra! Men aja, får se hur det går. Ni lär ju nog märka när den kommer upp.
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag ska jobba som vanligt och på kvällen ska jag va med min kära pojkvän wihoo! Länge sen jag har varit med honom på en fredag så det ska bli superroligt. Helgens planer är smått oklara men vi får se var vi hamnar och vad som sker, bra kommer det bli iallafall! Xoxo
#1 - - josephine Asplund:

Så fin=) Hoppas du får en underbar kväll & lycka till med bloggen! Kram<3

Till top