bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

WORK WORK WORK WORK WORK

Everything Permalink1
Bild från i fredags när mitt hår var nyklippt!
 
Idag jobbade jag en ganska kort dag, började 09 och hade fina Ida som kund, bra start på dagen! Kom hem vid 14-tiden och har seriöst stått i köket i typ 4h? Först gjorde jag en snabb omelett till lunch för jag var vrålhungrig, sen efter det började jag typ på med maten som tog lite på 1h, gjorde klyftpotatis och kycklingfileer i ugn. När maten hade sjunkit lite satte jag igång med efterrätten som just blev klar, gjorde slutty brownies för första gången så vi ska snart smaka och se hur dom blev!
 
Ska gå ut på en liten promenad med mamma också vilket kan bli skönt efter 2 långa och produktiva dagar. Älskar dock dagar som dessa när jag har massor att göra, känns så bra på kvällen typ när man känner att man fått gjort massa saker.
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag! <3
#1 - - josephine Asplund:

Snygg! Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen! Kram<3

Till top