bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

ATT BLANDA MÅSTEN MED LYX

Everything Permalink0
Hej! Onsdag och hälften av veckan done.Jag brukar alltid va lite slö i början av veckan för jag tycker det känns som en evighet till helgen, tror inte jag är den enda som tänker så. Därför brukar jag alltid se till att göra onsdagar till något bra, bara för att lyxa till det lite mellan alla vardags''måsten'' och allt dylikt!
 
Vad man väljer att lyxa till det med kan ju va allt från lite shopping, ens favoritmat, en bra film eller bara en grym myskväll. Men har man något roligt att se framemot på onsdagar så är det nästan som att veckan går liiite snabbare enligt mig.
 
Dagens lilla lyx för min del blev först att jag skaffade lite nya härliga hårprodukter som jag nu ska hoppa in i duschen och använda. Efter duschen är planerna att promenera till butiken och köpa chips och kasta mig i soffan och kolla senaste Pll avsnittet, det är tillräckligt ''lyxigt'' för mig så jag ser riktigt mycket framemot de två kommande timmarna.
 
Så det var bara ett litet tips från min sida om någon annan vill göra vardagarna lite roligare!<3
Till top