bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

NYTT TILL BARRET

Everything Permalink0

 

Ni vet när alla ens hår/ansiktsprodukter tar slut på samma gång och man hamnar att köpa allt nytt på en och samma gång? Irriterande och surt när man ska betala men så var fallet för mig just nu. Precis allt var slut så jag gick loss bland hyllorna på jobbet och fick med mig allt jag behöver förutom en hårolja som vi beställde idag så den borde komma om några dagar!
 
Först ut har vi shampo! Jag måste ha shampon som är ordentligt återfuktande och det är verkligen detta. Ska bli kul att prova i mitt hår, har bara använt det på kunder!
 
Kände även för att satsa på en riktigt vårdande och lyxig hårinpackning så det blev denna! Silk & glow låter ju lovande, ska bli intressant att se om det är någon mirakelprodukt eller inte!
 
Denna vet jag redan att är sjukt grym. Det är ett balsam från Davine för långt och skadat hår som ni ser! Älskar verkligen dessa förpackningar, hur coola?
 
Tog även med mig en bodylotion för det började också va slut här hemma så alltid skönt med en ny. Den luktar lite svagt kakao, riktigt behaglig doft!
 
Alla dessa produkter säljer vi såklart på jobbet om ni är intresserade! Puss
Till top