bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

UPS AND DOWNS

Everything Permalink0

Har gjort väääldigt mycket färgningar på senaste och jag älskar verkligen att få va kreativ och göra stora förändringar, något av det bästa jag vet! Här ovan ser ni en färgning som jag nyligen gjorde och det blev verkligen såå bra.

I dag däremot skulle jag göra en liknande färgning, från svart till så ljust som det bara gick och det gick helt enkelt åt skogen. Dock var det inte jag som gjorde något fel utan jag följde alla konstens regler och gjorde enligt färgläran men håret protesterade och vägrare sammarbeta, därav ett mindre lyckat reslutat. Eller själva resultatet var det inget fel på men det var låångt ifrån vad vi hade som mål. En av mina sämsta egenskaper är nog att jag låter sånthär ta så himla hårt på mig, vet ej varför men jag har alltid varit en prestationsmänniska så när jag inte presterar mår jag skit. Fastän endast 1 av 20 färgningar gick dåligt är det den dåliga jag går och ältar istället för att va stolt över alla fina färgningar jag har gjort.

Men aja, hänt är hänt och nu blickar jag framåt. Nya tag och nya färgningar!

Till top