bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Effektiv söndag

Everything Permalink0








Hej på er! Vilken underbar söndag det har varit och än är den inte slut! 

Igår for jag och Jimmy ut å körde till skären, for på en hemmafest och var där någon timme innan vi drog vidare till stan. Stog och köade till Ollis i 30min i -15 grader och för lite kläder, inget att rekommenderas men jaja! Slapp in ca. 01:40 men det var nog nästan värt att köa för det var riktigt roligt resten av kvällen! Jag var ju chaufför/nykter så jag trodde jag skulle blir trött snabbt men jag var huur pigg som helst så det var ju bra! Vi kom hem ganska prick 05:00 så det blev en lååång natt!

Så idag steg vi väl upp vid 12, åt frulle och sen for Jimmy hem! Efter det har jag hunnit städa mitt rum, tvätta mina sminkpenslar och fixat massa småsaker, och det har varit såå fint väder!! Älskar när solen lyser in genom fönstret, får så mycket vårkänslor!

Så nu ligger jag bara och chillar i min säng, om någon timme har vi fotisträning och det blir min första för i år!! Har ju varit sjuk i ca. 6 veckor och hostar nog lite ännu men jag orkar inte vänta längre, fotis abstinensen tog över så vi får se om jag överlever kvällens träning.

Hoppas ni har haft en bra helg så hörs vi imorgon, Xoxo <3
Till top