bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Work and workouts

Everything Permalink0
Hej! Har haft lite tekniska strul på senaste tiden, därför har det inte blivit så mycket ''ordentliga'' inlägg. Först bråkade vårt wifi i ca. en vecka, nu när det äntligen fungerar så vill inte mitt minneskort connecta i datorn which means att jag inte har tillgång till nya fräscha bilder, störande. Men så är det ibland när man har att göras med teknik, bara att ha tålamod och försöka igen men det blir en annan dag.
 
Har jobbat hela denhär veckan och det har gått riktigt bra! Har haft helt bra med kunder så jag är nöjd, tänkte lägga in lite före och efter bilder någondag snart. Imorgon är det fredag och jag vet inte hur planerna ser ut men det klarar väl, ska iallafall jobba & träna och antagligen va med Jimppis.
 
Nu ska jag tvätta bort sminket, städa mitt rum och tända alla ljus jag hittar och kolla på film eller något. Är på sånt humör idag så lär nog inte lämna sängen på någon timme, fint så. Hoppas ni har haft en bra vecka!
Till top