bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

HAMBURGARE OCH DANSBAND

Everything Permalink3

Bästa lördag och jag har haft en riktigt bra dag! Började med en fet frukost på balkongen med Jimmy, sen stack han iväg så jag har haft en hel dag för mig själv typ. Riktigt skönt må jag säga, har bl.a solat, plockat blåbär, gjort en kickass snygg sminkning som ni ser här ovanför och sen åt vi lunch vid Smiths jag och pojkarna.
 
Kvällens planer är att dra ut till skären/Replot på dans till Arken, lite komiskt eftersom jag hade sagt att jag skulle ta det lugnt denna helg och bara chilla men så gick det med det. Är skittaggad på att dansa så det blir nog bättre än att sitta hemma. Nu ska jag klura ut om jag ska ha platt eller lockigt hår (struggle man har varje helg, kan ju inte bara va jag haha), välja oufit och lite sådant innan vi sticker iväg. Hoppas ni får en bra lördagkväll trots att det är lite oklart väder. Puss<3
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

snygg sminkning

#2 - - Sarah:

Mysigt o äta på balkongen :)

#3 - - Agnes:

Jättefin sminkning! :D

Till top