bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

SHOPPINGLISTA: UMEÅ

Everything Permalink1
Just nu när ni läser detta befinner jag mig (förhoppningsvis) i Umeå! Jag åker dit över dagen med mamma för att shoppa och äta lite gott. Har skrivit upp en rätt så lång shoppinglista på min telefon och planerar faktiskt att köpa väldigt mycket saker så tänkte gå genom vad jag har på min lista så får ni se sen i min haul då jag kommer hem vilka saker jag köpte! ;)
 
1. En vit kjol/shorts - Har typ bara svarta nedredelar nu till sommaren så något vitt behöver jag. Vill ha en kjol men den får inte heller va för genomskinlig så vi får se vad jag hittar eller om det blir ettpar shorts!
 
2. Vita byxor -Mycket vitt haha.. Mina gamla vita jeans är helt fläckiga så dom måste slängas så behöver ettpar nya, antingen jeans eller kostymbyx-liknande!
 
3. Bodys -Ska försöka spana efter någon fin body! Gärna utan ärmar.
 
4. Kavaj/Blazer -Äger lixom ingen sånhär? Väldigt konstigt, en vit skulle va såå fin så får se om jag hittar någon.
 
5. Free bra -  Behöver verkligen en solution till alla mina toppar med djupa ryggar...
 
6. En ny jacka -Är verkligen i behov av antingen en bomberjacka eller en ny läderjacka, vill såå gärna ha i någon fin pastellfärg!
 
7. Ballerinas -Ettpar simpla enkla billiga ballerinas som inte behöver vara hela efter denhär sommaren.
 
8. Klackar - ''Ettpar stabila bekväma klackar'' har jag skrivit på min lista. Beskriver der rätt så bra!
 
9. Klänningar & playsuits - Några fina till sommaren går ju alltid hem, lär inte va svårt att hitta heller!
 
10. Choker - Detta är nog verkligen en sak jag ALDRIG trodde jag skulle skriva på en shoppinglista? Men fan vad jag har fått dille på chokers haha..
 
11.Eyelinerpensel - Eftersom min förra har gett upp totalt..
 
12. Ögonskuggspalett -Man lär hitta theBalm i Umeå så en av deras ögonskuggspaletter behöver jag verkligen med mig hem.
 
13. Brunutansol -Måste kolla utbudet lite, är inte så sugen på att betala närmare 50€ fö St. tropez så ska spana om jag hittar någon budgetvariant, har hört mycket bra om denna från Cocoa brown!
 
14. Solkräm - All vår solkräm är typ slut så det måste vi köpa!
 
15. Powerbank -En powerbank eftersom mitt batteri i telefon tar slut på nolltime.
 
16.  Nudes från MAC - Ett nytt nude läppstift från MAC ska jag också försöka hitta, mitt favorit från YSL tar nämnligen slut vilken sekund som helst!

Hahaha hjälp vilken lista, tycker synd om den som ska betala allt detta (läs:jag) :-) nejmen, kommer ju såklart inte köpa allt utan det beror ju helt på vad jag hittar. Kommer ju garanterat köpa saker som jag inte har på listan också men ska försöka hålla mig till den så gott det går! Nu får ni bara vänta på min haul och se vad jag hittade!
#1 - - Anonym:

Rekommenderar Honeylove från MAC!

Till top