bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

SISTA TIMMARNA I ÄLSKADE USA

Everything, Usa 2016 Permalink0



Idag bilade vi från Naples till Tarpon spring som också ligger här på västkusten. Det var ca. 3h's bilfärd och vi körde genom världens regn/åsk/hagelväder så det var rätt så tungt.

Vi checkade in vid hotellet här runt 3 tiden, åt lite förens vi letade upp lite shopping! Jag köpte lite smink och kläder så nu känner jag mig rätt så nöjd med min shopping, ska spela in en haul direkt jag kommer hem så ni får se vad jag har shoppat!

Nu har vi bäddat ner oss och lagt klockan på väckning 06:40, då blir det frukost och sen får vi hoppa i bilen direkt och köra till Orlando och vid 12-tiden går flyget. Är inte alls taggad på att flyga i 24h menmen, inget man kan göra precis utan det är väl bara att sitta på hahah. Godnatt, vi hörs! <3
Till top