bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

SVARAR PÅ KOMMENTARER

Everything Permalink1
Q: Varifrån är byxorna som du har på bilden? :) (Handlade om detta inlägg)
 
A: Dom är från H&M! Köpta för 1-2år sen men finns säkert liknande i butiken nu, såå sköna och fina!
 
Q: Har du lösögonfransar på bilden eller har du bara världens bästa mascara? Är ute efter en bra och det där är såå snyggt :) (Handlade om detta inlägg)
 
A: Men tack, vad snällt! Tyvärr har jag lösisar, eller jag har en halv lösögonfrans på bilden, har alltså klippt ett par lösögonfransar på mitten och limmat fast endast yttersta delen på yttersta delen av mitt öga om du förstår! Men annars har jag också en grym mascara haha, använder alltid min favorit Telescopic från Loreal!
 
 
Q: Jag råkade hitta din Youtube och blogg idag och jag måste påriktigt skriva (brukar aldrig nånsin orka kommentera men detta är ett undantag) att du är så sjuttons snygg!! Hoppas der inte känns creepy, lovar att jag inte är en gammal snuskgubbe, haha! Fastnade verkligen för din Youtubekanal och kommer definitivt fortsätta titta. Du verkar va en kiva person!
 
A: Detta var ju ingen fråga direkt men den fick komma med iallafall haha! Alltså tack tack tusen tack för dina fina kommentar, blev så sjukt glad<333 Det bästa jag vet när folk vågar ge komplimanger och säga vad dom tycker, hejja dig! Och ytterligare en gång, taack fina du!!
 
Q: Alltså wow alla efterbilder är så fina. Blev så kär i första efterbilden med kopparhåret, sååå snyggt! Har du några bra tips på att få sån färg att hålla länge?
 
A: Tack!! Ja kopparhåret var verkligen drömmit, mitt bästa tips för att få färgen att hålla länge är att köpa en färgbomb/inpackning som finns i alla olika nyanser, t.ex silver eller koppar! På så vis får du friska upp färgen när du tycker och dom fungerar faktiskt suveränt och håret ser nyfärgat ut när man har använt dom! Sen överlag att inte duscha håret i kokhetaste vattnet kan vara bra att komma ihåg eftersom färgen släpper lättare när det utsätts för varma temperaturer såsom varmt vatten, plattänger osv!
 
 
Q: Hej! Älskar dina yt-videos och du är så duktig. Har undrat en sak, hur "tar" du det när folk trycker tummen ner på dina filmer? Har sett på några att det är tummar ner och vet att vissa youtubers blir ledsna över det :)
 
A: Tack fina du!<3 Haha, såg faktiskt dethär för någon vecka sen att jag har typ 1-2 tummar ner på varje video och tyckte det var smått komiskt.. Jag är inte en person som ''tar på näsan'' om någon trycker tummen ner på mina videor, tycker mer det är roligt att personerna ändå lixom lägger ner sin tid att klicka på mina videor, kolla någon minut och tryck tummen ner om och om igen, antar att det nog är samma personer som sysslar med detta (har haft ett fåtal ''haters'' som hållit på med samma på bloggen i åratal så skulle inte förvåna mig om det är samma tragiska personer haha) så ja, jag bryr mig absolut inte för jag vet att jag är duktig på det jag gör så det spelar ingen roll. Jag fokuserar helt enkelt inte på negativa saker :-)
#1 - - Petra Nordqvist:

Man ska aldrig ta till sig när någon klickar tummen ner :) Finns så mkt avundsjuka här i världen

Till top