bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

SUNNY DAYS IN FINLAND

Everything Permalink1
Oj hörni vilket väder vi har haft idag! Helt sjukt fint, lite surt att man jobbade från 09-15 och inte fick sitta ute i solen men aja, jag hinner!
 
Efter jobbet for jag hem en sväng och solade en stund, åt middag ute på terassen och sen plockade jag upp Nenni och vi for iväg till stan för en liten shoppingrunda! Kom hem med 3 saker från Kicks som jag visar er imorgon, riktigt nöjd över mina inköp så det är nice.
 
Klockan är i skrivande stund snart 9 på kvällen och jag är så sjukt trött så tror jag ska avsluta denhär dagen så småningom och sova en riktigt lång natt, känns som att det behövs. Dock lite skumt att gå och lägga sig medans solen lyser haha.. Hoppas ni har haft en bra tisdag! <3
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Härligt :D

Till top