bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

A TRIP DOWN MEMORYLANE

Everything Permalink1
Idag ska jag dela med mig av lite gamla bilder, tänkte nämnligen gå tillbaka till år 2010 och jämföra bilder hur jag har ändrats och hur jag såg ut förr haha, det blir väl kul! Vi börjar med bilden ovan:
 
Året var 2010 och jag gick väl i åttan här..? Vad gör jag ens för min? Sjukt oklart.. Aja, moving on!
 
 2011, 10mm uttöjning i örat och svart hår. ALLTSÅ JAG FÅR PANIK PÅ DESSA ÖGONBRYN!! Usch vad hemska, kan inte fatta att jag frivilligt hade dom sådär? Jaja, trender kommer och går, som tur är!
 
Här ovan är en bild från Oktober 2012, jag hade just börjat på 1:an i Ya, liten och osäker innerst inne men attityden var det inget fel på, nästan så man ser det på bilden haha.. Och kan vi just take a moment for those eyebrows? Alltså så sjukt osymetriska? Och mitt hår? Va hände? Jaja, vi går vidare till nästa år!
 
November 2013 då, vad söt jag ser ut? Söt och oskyldig typ. Ganska stor förändring från 2012 faktiskt, mot det bättre helt klart! Förutom ögonbrynen, här var dom ju typ obefintliga? Hjälp
 
2014! Här var det mörkt hår och extensions. Trivdes nog bra i mörkt men tror nog jag håller mig åt ljusa sidan ett tag till.. Sminket var ju helt okej här iallafall! Men det var ju bara två år sen så.
 
2015 för ett år sen alltså, sminket har väl nog levlats upp några steg och håret x antal steg ljusare man annars ganska likt, pälsen och byxdressen hänger fortfarande med i full fart!
 
Såja, det var några år tillbaka i tiden. Skulle va roligt med ännu längre tillbaks men hittade inga bilder från 2009 så detta fick räcka! Hoppas ni gillade det!<3
#1 - - Ella:

Bodde du på internat då du gick i ya? I så fall funka det bra?

Till top