bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

#GALALISTAN 2016

Everything Permalink0
Hur känner du dig inför Galan 2016? Svintaggad!! Kanske lite nervös dock, är inte nervös över prisutdelningen och min kategori (tror nog inte jag har någon chans att vinna haha) utan är mer nervös inför att träffa alla!! Eller är sådär taggat nervös, det kommer bli såå kul men är liiite nervös. Är absolut inte blyg av mig men är typ alltid nervös inför sånahär saker. Så kom gärna och ryck mig i armen (eller heter det ärmen? don't know), vill träffa alla!!
 
Vem kommer du att gå på Galan med? Min kära vän Julina! Vi ska fixa oss vid mig före och äta middag, kommer bli roliiigt!
 
Har du din galaoutfit under kontroll? Till 80% ja, klänningen är äntligen fixad efter att snällaste mommo har sytt om den för hand i FEM timmar idag haha, den var ju väldigt stor så vi har kortat av den och sytt in den så nu är den riktigt bra! Skorna är kirrade och sminket improviserar jag medans jag lagar det och de sista accesoarerna ska jag köpa imorgon.
 
Vilka tre saker kommer du garanterat att ha med i din väska? Som de flesta andra blir det väl nog det läppstiftet jag väljer, telefonen och min powerbank tror jag.
 
Har du övat på dina poser till röda mattan? Oh my, hahah nej.. Är verkligen alltid såå stel på bilder som någon annan tar haha, men det tar vi med en klackspark!
 
Är det någon du inte mött personligen som du ser fram emot att träffa på Galan? Ja, flera stycken! Har ju seriöst aldrig träffat någon ur bloggvärlden så det ska bli superkul att iallafall se all irl!
 
Vilken kategori i prisutdelningen är du mest taggad inför? Årets blogg och årets mode/skönhetsblogg!! Vill typ att alla som är nominerade ska vinna i dom kategorierna så det ska verkligen bli så spännande!
 
Vilken programpunkt kommer bli den roligaste? Prisutdelningen, lätt!! Älskar sånt!
 
Efterfesten hålls vid Bank. Vilken låt vill du absolut dansa loss till? Lägg på Freddy Kalas and I will go loco :-)))
 
Om du skulle summera bloggåret 2016 med en mening, hur skulle den meningen lyda? Ett väldigt givande och intressant år, både för mig egen del och för många andra tycker jag!
Till top