bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

PLÄTTKALAS & NIGHTY NIGHT

Everything Permalink1

Godkväll! Dagarna rullar på och består av jobb mest hela tiden. Hade en lugn men skön helg och början av veckan har gått snabbt och imorgon är det redan onsdag! Ser såå mycket framemot helgen för det händer massa roligt från fredag till måndag så det kommer bli roligt! Men några arbetsdagar kvar så!

Idag slutade jag vid 4-tiden, for hem en sväng innan jag & Jimmy for en sväng till Combo för att kolla på lite inredningsgrejjer men vi kom endast hem med en ugnsform och 3 diskborstar haha. Till middag blev det plättar vilket var svingott, har inte ätit det på sjukt länge! Vi lagar alltid glutenfria plättar eftersom Jimmy är glutenintolerant så ibland smakar dom lite konstigt jämfört med vanliga men dessa var jättegoda! Wihoo!

Nu sitter jag i soffan och dricker mitt nya godnatt-te och ska krypa ner under täcket snart. Godnatt gullen<3

#1 - - Amanda :

Känner du nån effekt av nighty night? Har länge fundera på att köpa bara för att lugna ner mig bättre under kvällen :)

Till top