bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Holidayyyaayaayy

Everything Permalink6
 
 
Onsdag: steg upp tidigt & for till Kokkola med papp, biltema var destinationen haha.. For även till rosso på mat förens vi körd hem tillbaka, for direkt till smesby & färga utväxtin åt Laura & klippt hons söta mami! 
 
Torsdag:  Hade på väckning 10.00 så jag skulle hinna sola länge hihi, såå jag solade hela dagen nästan , klippt pappaa någongång där också & sen på kvällen hade vi match mot norvalla i värmen, förlorade 1-0 men vad gör det om 20 år XD skämta, sträckte även ena baklåre & ena ljumsken så jag är lite invalid nuu heehehee.
 
Och idag, fredag har jag även solat hela förmiddagen och nu ska jag äta & duscha och om någon timme sticker jag till åddin, har int sitt jimmy på 10 dagar!!!! Ska även försöka få upp svaren på frågestunden idag om jag hinner, annars ska ni ha en bra helg!
 
 
#1 - - Sara Ekman:

fin :)

#2 - - frida:

ååh så fint hår du har! :)

#3 - - Skönhetsbloggen!:

Fint hår! :) Åh!

#4 - - Amanda:

Fin du är,älskar ditt hår! :)

#5 - - Sara Whitmore:

fina bilder!

#6 - - DG:

Fint namn du har!
Bloggen är också kul och läsa ;)

Till top