bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

Moving on to December

Everything Permalink1
Två sommarbilder passade bra såhär i juletider tycker jag!
 
Hej! Har varit lite oaktiv här de senaste dagarna men det har gått lite hand i hand med att jag kämpar med min tröga iPhone 4 (har beställt en ny telefon som borde komma snart) och alla appar såsom instagram, snapchat, twitter osv är SÅ tröga på denhär telefon så jag orkar typ inte ens kolla genom alla sociala medier så därför är jag lite oaktiv på respektive medier men det är helt skönt. Hinner nog blogga och instagramma sen när jag får min nya telefon! Så that's why, har haft lite paus och levt life istället, nånej men typ. 
 
Imorgon är det äntligen december!! Så idag har jag julpyntat och lyssnat på julmusik, så mysiiigt och imorgon får jag äntligen öppna första luckan i min kinder kalender, jepp ni läste rätt. Chevelle snart 20år can not imagine december without a julkalender haha! Vad är bättre än att börja de 24 kommande dagarna med choklad lixom.
 
Så det var en liten lifeupdate från min sida, nu ska jag sova så vi hörs mera en annan dag!
 
Ni får väldigt gärna kommentera eventuella ''önskeinlägg'' om det är något speciellt ni vill att jag ska blogga om så ska jag se till att ordna det! Kramis
#1 - - Anonym:

Göra en inlägg om dina victoriassecret!

Till top