bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

BREAKFAST AT TIFFANYS

Everything Permalink0

Åh blir typ hungrig när jag ser dessa bilder fast jag nyss åt frukost haha.. På bilderna ser ni iallafall gårdagens frulle! Min favorit, avokadomackor, gröt och smoothie. Bästa bästa skiten

Tisdag och jag har sovmorgon idag! Vaknade lite före 9 och har varit så effektiv så det känns bra. Har hunnit äta en god frulle (samma som på bilderna förutom gröten), städa största delen av lägenheten och nu har jag typ en halvtimme kvar innan jag ska röra mig mot jobbet. Ska bara byta kläder, sminka mig snabbt och skriva en handelslista och sen är jag good to go!

Kvällens planer är iallafall att handla, eventuellt åka och kolla på en ny tv-bänk samt vitrinskåp och sen lär det bli prison break marathon resten av kvällen. Hoppas ni får en bra tisdag!<3

Till top