bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

SATURDAYNIGHT

Everything Permalink0
Söndagmorgon och livet är på topp efter gårdagen, or not haha. Hade iallafall världens roligaste kväll igår, eller dagen överlag var riktigt bra.
 
Steg upp rätt så tidigt igår och for på lite ärenden följt av ett gympass, sen var det raka spåret hem och då började jag fixa mig inför kvällen, tog länge som vanligt men jag hatar att stressa så föredrar att ha mycket tid på mig (noshit), när jag var klar förde Jimmy mig till Heiris på förfest där en massa trevligt folk var! Satt där i någon timme innan jag och Ullis promenerade in till stan hand i hand och gick till Ollis där resten av folket befann sig, nästan alla mina kompisar var där så det var såå kul. Efter lite nattmat tog vi taxi hem, tror klockan var ganska exakt 05:00 när jag kröp ner i sängen. Fattar inte hur man orkar vara ute så länge varje gång, men igår var det värt det för det var somsagt superkul.

Idag blev det en ordentlig sovmorgon, har just ätit frukost/lunch och snart ska jag hoppa i duschen och göra mig redo för kalas. Så det är dagens program, en sak är säker och det är att jag ska äta chips ikväll. Längtar <3

Hoppas ni har haft en bra helg för det har jag!
Till top