bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

MÅNDAGSMYS

Everything Permalink1
En färsk bild på hur läget ser ut just nu! Soffmys när det är som bäst.
 
En ny måndag, som har varit helt okej. Vaknade och steg upp vid 08:30, åt frukost och kollade på nyheterna. Det vanliga jag alltid gör på morgonen, älskar verkligen att stiga upp tidigt fastän jag skulle få sova 2h till, ingenting slår att sitta i soffan och dricka te i lugn och ro före man lagar frukost. Så skönt att inte behöva stressa!
 
Jobbade iallafall halvdag idag, har känt mig lite krasslig och sjuk i halsen så jag passade på och hade en kortare dag för resten av veckan har jag långa dagar så har inte tid att bli mer förkyld så bäst att vila före det bryter ut!
 
Kom hem lite efter 4-tiden och då kockade jag och jimmy ihop lite mat och åt innan han stack iväg, har varit själv någon timme nu så har passat på att göra lite saker på datorn som måste göras, t.ex att fixa thumbnails, titel och beskrivning till två kommande videor, blogga och lite sånt. Det tar faktiskt mycket längre tid än vad man kan tro men nu har jag gjort allt så jag inte behöver ''jobba'' på någon dag. Skönt!
 
Nu är klockan 8 och jag ska nog koka en kopp te, skära upp lite honungsmelon och slänga mig i soffan och starta Netflix. Perfekt kväll med andra ord!
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mys

Till top