bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

MONDAYS ARE MY FAVES

Everything Permalink1
Lite bilder från i måndags, hade verkligen en sjukt mysig morgon. Solen sken för första gången på någon vecka och jag började jobbet först vid 2, hur skönt? Steg iallafall upp vid 9-tiden och låg i soffan ett bra tag innan jag gjorde frukost. Så mysigt att sitta och äta frukost läänge och bara mysa i morgonrocken haha, sen var det dags för smink! Spelade in en sminkvideo och en annan video när det var bra ljus for once.. Får se när dom kommer upp, redigeringen har inte alls sammarbetat med mig så har 4 videor på g som kommer upp bara jag har krigat med redigeringsprogrammet lite till..
 
Fixade även lite mera julpynt på balkongen, knåpade även ihop en liten krans som nog inte blev så snygg men aja haha.. Jag försökte ju iallafall! Vi har nästan fram allt julpynt nu så det känns så mysigt och hemtrevligt. Älskar tanken att det fortfarande är 1 månad kvar av allt detta, wihoo!
 
Är så redo för december imorogon!!
#1 - - M:

Va fin adventsljusstaken är. Så stilren och enkel :D

Till top