bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

CHEVELLE EKSTRÖM

FAUX FUR & ARMY GREEN

Everything Permalink1
Päls från Gina tricot & Klänning från H&M
(om ni undrar vad jag håller på med/håller i på bilderna näst högst upp har jag alltid en klähängare som jag ställer in skärpan med hahaha struggle när man tar outfitbilder själv och inte har någon självutlösar knapp.. så glömde helt enkelt att lägga bort den på dom två bilderna haha)
 
Såhär såg jag ut i lördags när det var födelsedagsförfest & utgång på schemat! En suverän kväll och jag kände mig nöjd med min outfit och sminkningen, är det bara jag eller blir det automatiskt en bättre kväll när man känner sig fin? För mig är det verkligen så!
 
Har även färgat håret vilket jag inte har bloggat om tror jag så här ser ni reslutatet! Ljusare och minimal utväxt, ett av mina mål på min bucketlist för 2017 var ju att jag skulle låta håret vara ofärgat i 4mån någongång under året så jag tänkte ta det nu! Så den 16 maj får jag färga det nästa gång, ska bli spännande att se om jag klarar det haha.. kommer ju få en skitmörk utväxt vilket kanske kommer se lite galet ut men jaja det blir ett senare problem!
 
Btw, äääälskar att det ÄNTLIGEN börjar bli lite ljusare utomhus så man hinner ta bilder!! Bästa bästa skiten, nu blir det roligare att blogga när man kan ta fina bilder!
#1 - - Emmi:

Så fina bilder o duuu 😍😍

Till top